Sjuk?

2012-11-15 00:33:19
» Kommentarer(0) «


Skroten har äntligen somnat. Efter en lång kväll med snörvel och hostningar så fann hon sig till ro tillslut. Fick ta fram snorsugen och använda den för första gången och sen i med näsdroppar och det verkar fungera. Har lagt en kudde under hennes madrass också så hon kommer upp mer och kan andas bättre. Och hon var helt slut, hon har kämpat och kämpat så nu gör jag allt för att hon ska få sova.. Själv är jag lite hispig för att själv somna och ligger och lyssnar på henne så att hon fortfarande lever. Jaja, tänker ni, det är klart hon gör.. Men skulle det hända någonting så är jag på min vakt. Här ska inte händas någonting, så med öron spetsade och ett öga öppet får jag försöka somna.

Är hon lika dålig imorgon så blir det definitivt en vilodag hemma. Och det är ganska mysigt det också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback