Öppna!!

2012-11-14 21:03:50
» Kommentarer(0) «


Jag och Lo har haft en jättemysig dag idag på öppna förskolan. För varje dag som går så är Lo mer "aktiv" och känns mycket roligare att vara där. Och få träffa vänner med barn som är i samma situationer som man kan prata med. Man börjar verkligen prioritera vad som är viktigt och betyder mest i ens liv. Vilka människor man har runt om sig och släpper in i sitt liv. Vilka man trivs med och vilka som inte ger något tillbaka. Det är något som jag verkligen har börjat tänka på under den senaste tiden..

Imorgon ska jag till öppna förskolan igen och jag hoppas och tror att det blir samma gäng som förra torsdagen när det var babydag. Och sen kommer det två gamla vänner till mig från högstadiet med sina barn också, det var så längesedan. Så roligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback