Missing snutte

2012-11-16 17:04:10
» Kommentarer(0) «


Lo's fina älskade snuttis är helt borta. Den försvann någonstans på Ikea eller city gross.. Den kan även ha försvunnit på vägen imellan affärerna. Så nu mina vänner, vilka är med på en skallgång på erikslund? Skämt åtsido men jag är helt förtvivlad.. Snuttisen som följt med sedan BB. Tur att jag har hunnit stryka fast en lapp med namn och mobilnummer, hoppas verkligen att någon hör av sig. Förmodligen så ligger den upplagd på någon hylla kanske eller att någon fått med sig den hem.. Men jag håller verkligen på bli galen, sitter och tittar på mobilen ifall någon skulle höra av sig. Och jag blev tokig på mamma som ringde varje gång hon varit på ett ställe och INTE hittat den. Får se om det blir någon lugn avkopplande fredagskväll, troligtvis inte...


Som jag sagt förut så var jag förtvivlad när en utav Lo's nappar försvann. Och sedan återfanns och samma dag käkade thea (hunden) upp den. Eller när jag trodde att "skaller-pär" var förlorad när vi var och åt lunch på hattfabriken.. Son tur var så låg den längst ner i skötväskan!

Men snälla, håll tummarna att det ringer en vänlig själ, och jag skulle lätt ge ut hittelön... Bara den kom hem igen. Kära snuttis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback