Helgen

2012-11-16 21:54:22
» Kommentarer(0) «


Har inte riktigt kommit över det där med snuttisen än, jag vet, jag är långsint. Och det irriterar mig något sjukligt. Har gjort en deal med Johan att han får spela sin match imorgon om han åker till erikslund med mig innan och letar efter den. Finns den inte så är det så men tänk om.. Såg ni barnprogrammet "rädda joppe" när ni var små? Lite så är det. Vi får väl se, återkommer imorgon om den kommit till rätta eller ej.. Hursomhelst ska jag träffa Linda och hennes Alva för att se killarnas match och kanske, om det är fint väder, blir det en promenad innan :)

För övrigt har vi fullt upp i helgen. Som sagt erikslund imorgon fm, match, Johan ska på någon stand-up medan jag och Lo ska träffa en god vän i Sthlm..

På lördag är det dags för babysim, åsby, två hus visningar, födelsedag/inflyttningsfika och sedan bio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback