Helgen

2012-11-18 23:56:31
» Kommentarer(0) «


Lördagskvällen spenderades som sagt i Sthlm hos Mickan och Niklas. Dom bjöd på både middag och efterrätt och Lo skötte sig utmärkt. Saknar Sthlm de ggr jag åker dit, man blir påmind om tiden man bodde där, och allra bäst var nog den sista tiden när jag igentligen bodde i Västerås men delade lägenhet med Sanna i Sthlm då hon pluggade där men precis hade träffat en kille i Västerås vilket gjorde att jag hade lägenheten i Sthlm för mig själv på helgerna eftersom att jag jobbade i västerås mån-fre.. Slippa ta in på hotell efter man umgåtts med vänner och bara åka hem till "sin" egna säng. Helt perfekt. Men skulle aldrig byta ut det mot det som jag har nu. Men ibland poppar det upp minnen (glada) som gör att man saknar Sthlm!



Söndagen då...
Dagen började imorse med babysim på eriksborg. Lo plaskade och fick kallsupar vartannat men jag tror att hon börjat vänja sig nu med att vara i en stor bassäng än sin lilla badbalja här hemma.

Efteråt åkte vi till åsby och åt lunch och årets första lussefika och hittade massor av fint till vårat hus. Inte för att vi har hittat något än, men när det väl kommer.. Då finns det massor av inspiration. Sen gäller det att komma överens vilken stil vi vill ha i vårt hem och vi har kommit en god bit på vägen.. Hallsta möbeloutlet hann vi med innan det var dags för husvisning både nr 1 och 2.. Inte riktigt vad vi tänkt oss så vi tittar vidare :)

Sen åkte Johan iväg på kalas men jag kunde inte följa med pga att katt fanns i hemmet. Sen var det dags för bio, breaking down del 2. Och jag säger, helsike vad bra den var!!! Den första var bäst och denna kom snäppet efter. Galet bra!! Skulle kunna se den 10 ggr till..

För en liten stund sedan vaknade Lo till och vi hämtade henne och så virade jag en filt runt oss båda och en kudde under min arm. Var beredd på att hon skulle vara hungrig men hon gosade in sig och somnade. Såna tillfällen är väldigt sällsynta så det gäller att passa på.. Mys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback