Fulla dagar

2012-11-22 22:51:29
» Kommentarer(0) «


Jag har verkligen haft fullt upp både igår och idag. Fixat nytt körkort eftersom jag lyckats slarva bort det andra (andra gången), öppna förskolan, föräldragruppen, besök av anna plus massor av annat.

Imorgon har jag igentligen inte tid över för något annat än att packa inför både Sthlm och London. Behöver även skriva en liten kom-ihåg-lapp till mamma som ska ha Lo lördag-söndag och sen en liten nödfallslapp till Johan som ska vara pappaledig medan jag är i London. Sen blir det nog film och myskväll med lilla familjen eftersom vi inte kommer få en myskväll förän onsdagskväll förhoppningsvis. Om vi inte kraschar såklart. Har aldri varit flygrädd men nu har jag dödsångest typ. Mest för att om det skulle hända något så Lo får växa upp utan sin mamma. Hemska tankar men dom kommer ändå..

Ska försöka åka en liten sväng till öppna imorgon för lite aktivering för Lo. En sångstund och lite stoj, det blir bra det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback