Freeedag

2012-11-10 00:32:21
» Kommentarer(0) «


Så var vi tillbaka till Johans pojkrum på bäckby, fast med Lo denna gång. Det kunde man kanske inte tro för snart tre år sedan efter man åkt hit efter krogen. Men här är vi, lilla familjen.

Anledningen att vi sover här inatt är för att vi har tokstädat inför morgondagens visning, så vi ville låta det vara så tills imorgon utan att behöva städa undan tre ggr till. Nu börjar det bli riktigt hemtrevligt där hemma nu när allt onödigt är borta, Los saker är flyttade till hennes rum, saker är fixade som vi väntat på i två år ( ismaskin, överskåp, kabellist osv). Och vad en matta kan göra stor skillnad. Helt rent och man kommer fram överallt. Nu fick jag tillbaka känslan som gjorde att vi fångades av kära lägenheten när vi flyttade in. Kanske börjar vi ångra oss?

Kvällen har spenderats hos bror med familj och tittat på x-factor och det var enligt mig fel som åkte. Benny eller han tråkmånsen med kepsen skulle åkt, inte manda. Ikväll var hon faktiskt riktigt bra!

På morgonen har vi varit på öppna förskolan där vi målat lite idag och sedan åkte vi ut till erikslund och tog den hederliga lunchen på Ikea. Jag Malin jenny och Sanna tillsammans med alla kids. Gick i några affärer som jag redan beStämt sedan innan att jag skulle kika på till Lo. En klänning från pop, byxor och halkisar från kappahl och en liten surprise såklart kom jag hem med :) o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback