Favoriten....

2012-11-05 15:40:00 Blogg
» Kommentarer(0) «


Här är Lo's favoritleksak just för tillfället. En simpel skallra från Ikea, 19:-. Perfekt att greppa, fina färger och bra skallerljud. Den verkar smaka bra också eftersom den ofta är i munnen på Lo. Är hon ledsen så blir hon glad så fort hon ser den. "Den" har till och med fått ett eget namn av oss nämligen "skaller-Pär". Vi går ingenstans utan den och eftersom man är lite arbetskadad har jag även knåpat ihop egna sånger om honom. 
 
Häromdagen när vi var på hattis på lunch så var jag stensäker på att vi glömt kvar skaller-Pär där. Min kollega som även jobbar på hattfabriken lovade mig att titta efter den på kvällspasset men de hittade den inte. Men igår hittade jag den längst ner i skötväskan. Tjoho! Även om den bara kostar 19:- på Ikea så är det liksom Lo's favorit. Så ikväll ska den namnmärkas ifall den skulle komma bort. Och hoppas på att någon skulle höra av sig ifall den försvann! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback