Farsdag!

2012-11-11 21:45:12
» Kommentarer(0) «


Idag har det varit Johans dag här hemma och imorse gick jag och Lo upp extra tidigt för att förbereda. Dukade fram frukost, tände ljus och gjorde lite mysigt innan jag satte i Lo i hennes lära-gå-vagn tillsammans med paketen som Johan skulle få. Och när hon rullade in hade hon en fin t-shirt där det stod "i love dad" och i handen hade hon min mobil som spelade boney m's låt "daddy cool".. Hehe gissa om Johan blev häpen när han vaknade!

Men det blev inte mycket tid över för sedan var det dags för babysim. Första gången och det gick hur bra som helst. Förutom att jag glömde packa vissa saker men det har jag skrivit upp så jag kommer ihåg tills nästa gång. Vi har valt att gå på linneas simskola på eriksborg. Lo stormtrivdes och efter en stund när hon vant sig så plaskade hon med både händer och fötter! Får se om jag kanske kan få med mig en kamera till nästa gång!

Sen var det dags för att fortsätta fira farsdag! Först hem till Johans farmor och farfar där även Johans pappa var. Det blev lite fika innan Johan blev jättedålig.. Så vi åkte hem.. Eller ja, jag släppte av Johan hemma innan jag fortsatte vidare till mamma och pappa för att fira min pappa :) Lo följde såklart också med så Johan fick vara hemma och vila ifred.. Tyvärr så kunde inte Sanna och Tobias följa med eftersom din är på kryssning..

Nu är vi hemma och jag har två att ta hand om.. En liten och en stor! Hoppas liten somnar snart så jag kan lägga min fokus på stora så han blir nöjd! :) inte ofta han mår dåligt så då får han bli lite extra bortskämd istället!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback