Falskt alarm

2012-11-19 21:43:56
» Kommentarer(0) «


Jag satt på salongen idag med färg i håret när jag fick ett telefonsamtal från Johans pappa. Han hade varit på Ikea och frågat efter Lo's snuttis och dom hade hittat den!! trodde vi ja. Med en rush i mig så åkte vi direkt hem till Johans mamma och pappa eftersom att han tagit med den hem..

Men direkt när vi kom innanför dörren så såg jag att det inte var Lo's. Den här var smutsigare och mer sliten och ingen påstruken namnlapp. Så imorgon ska jag åka tillbaka och lämna in "fel" och hoppas på att rätt kommit in. Hur sjukt är det inte att det är två olika som tappat bort exakt likadana ko-snuttisar samma dag? Kanske har dom andra tappat sin och hittat Lo's och inte sett namnlappen och trott att det var deras. Vi får väl se.. Och jag vet att det är mycket tjat om den där men fick upp hoppet idag efter telefonsamtalet. Det blir väl att köpa en ny tillslut.

Imorgon blir det pinglan med Anna och lilla Sigrid. Ska även träffa en förälder från förskolan där med sin lilla bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback