Välkomna!!

2012-06-05 20:20:25 Blogg
» Kommentarer(0) «


Hej Hej!

Som ni märkt så har jag slutat att skriva i min andra blogg (jessiicaaa.blogg.se) och kommer att börja skriva här på min nya blogg istället. Den andra kommer att finnas kvar mestadels som en liten "dagbok" för mig själv som jag kan gå tillbaka och titta i. Det finns så mycket där, texter, bilder och framför allt minnen som jag inte riktigt är redo att släppa än. Men som jag ändå vill lämna bakom mig nu när mitt/vårat nya liv börjar.

Denna blogg kommer handla om min nya vardag tillsammans med min underbara familj, som vi faktiskt nu är. Johan min älskade som jag varit tillsammans med under 2 år. Tillsammans så väntar vi världens underbaraste lilla flicka som är beräknad att komma 10/6, alltså rätt snart. Vi håller tummarna för att allt kommer gå bra och att vi kommer få en frisk och kry liten tjej.

Bloggen kommer först och främst handla om mig och jag har även fått tillåtelse att få med att nämna johan. Tillsammans har vi också bestämt att den kommer handla om lilla smulan när hon kommer, iallfall det första året. Som jag nämnde tidigare så är bloggen ett perfekt medel att bevara minnen och bilder med. Man glömmer så lätt men har man en blogg kan man alltid gå tillbaka och läsa och återuppleva det som man kände då eller se en utveckling om vad som hänt. Ett bra redskap för dokumentation.


Allteftersom när jag ser hur det fungerar så kommer jag då bestämma mig om den kommer bli lösenordsskyddad eller en öppen blogg.

Jag hoppas att ni kommer fortsätta att följa mig/oss via denna blogg och ge gärna feedback, Det är roligt med kommentarer och respons på det man skriver.

Många kramar Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback