Onsdag 20/6

2012-06-20 13:57:26 Blogg
» Kommentarer(0) «


Bloggappen har tydligen slutat att fungera för mig, både på iphonen och ipaden så jag får skylla på det när det blivit så dålig uppdatering! I måndags var jag som sagt hos barnmorskan. Mamma fick följa med och lyssna på skrållans hjärtljud men sen fick hon gå ut. Alla värden och och så var fortfarande jättebra, skönt de! Har hon inte kommit innan söndag ska jag ringa förlossningen och få en tid för igångsättnin som förmodligen blir på måndag isf! Så inom en vecka har vi fått vår lilla prinsessa vilket känns underbart. Man har ju börjat tappa hoppet lite för varje dag som går.. Gjorde även en gynundersökning för att se om det var på g eller inte. Några dagar till kunde det ta, annars blir det som sagt på måndag! Undersökningen var hur som helst den värda jag varit med om. Det gjorde så jädrans ont och tårarna bara rann. Usch och fy! I tre dagar har jag knatat runt på stan och erikslund för att fördriva tiden. Har letat efter en bra midsommarklänning som jag både kan använda med stora magen om hon fortfarande är kvar, eller att kunna använda om hon hunnit komma redan. Hittade tre alternativ iaf även om jag nu tror att jag/vi kommer få spendera vår midsommar på BB! Men man vet aldrig :) Sitter nu nere på salongen, har just klippt mig och gjort en hårkur och ska snart locka håret lite grann. Det är sommaravslutning för vår grupp på förskolan så vill gärna dit och kramas lite och se barnen uppträda. Sen har jag ju inte träffat dem på nästan 3 1/2 vecka heller så jag saknar dom extra mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback