Förlossningen..

2012-06-25 14:43:20 Blogg
» Kommentarer(0) «


Ligger inne på förlisa igen nu. Äntligen så börjar det hända något. 15 dagar över bf idag. Så nu är det äntligen på tiden!!

Började kl 4 igår morse med riktigt kraftiga värkar men som alla säger är det bara att försöka hålla ut. I 16 fucking timmar höll det på, med fem minuter mellan varje värk. Helt galet! Försökte göra ALLT som man ska för att lindra. Värst var det att inte ens kunna ligga ner för att vila.. Kl 18 åkte vi in iaf efter samråd med barnmorska. Undersöktes och helt plötsligt så var värkarna nere på 1 per 20/ minut. Helskumt! Åkte iaf hem igen och jag fick 4 tabletter med, tre mot smärtan och en för sömn!

Åkte hem till Johans föräldrar och åt mat! Då började tabletterna att verka så blev lite borta i skallen ! När jag kom hem så tog jag sömn pillret och somnade tydligen på stört enligt Johan! Sov gott heeela natten utan en endaste värk. Så skönt! Och har klarat mig utan idag också. Tills nu :)

Nu har dom spräckt hinnorna och kopplat på en sladd på bebis huvud. Hoppas det sätter igång snart!!

Uppdatering kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback