6/6-2012

2012-06-06 22:15:30 Blogg
» Kommentarer(0) «


Idag har Malin och Stella varit här på besök och med sig hade de en superfin sängmobil som passar så bra i lilla rummet. Hade köpt en innan men den var jag inte helt nöjd med så den skickades tillbaka. Så Malin var verkligen min räddare i nöden. Tack än en gång!

Tanken var att vi skulle gå till djäkneberget och fira nationaldagen tillsammans med halva Västerås men när vi väl packat vår picnickorg och kommit dit så började det verkligen att spöregna. Det bara vräkte ner, helt sjukt! Så vi tog korgen och gick hem igen. Henke var också här så det blev en trevlig fikastund!

Nu under kvällen har jag hållt på fixat ett täcke till lilla vaggan/korgen som står bredvid våran säng. Hade köpt ett som var alldeles för stort som jag klippte itu och har sytt igen. Så nu passar den som handen i handsken!

Nu tror jag att vi fixat allt till lilla smulan nu är det bara hon som fattas. Ska försöka ta lite mer bilder senare när det är bättre ljus!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback