18/6

2012-06-18 07:18:59 Blogg
» Kommentarer(1) «


Idag är jag uppe med tuppen igen! Har så svårt att sova när Johan går till jobbet på mornarna. Tänkte gå upp och göra en liten lyxfrukost och sätta på nya säsongen av one tree Hill! Får se om jag kanske kan somna om lite
Senare istället.

Sen blir det lunch med mamma och mormor och en tur på Ikea.. Som tur är har mamma sommarlov så då kan vi hitta på saker på dagarna hela sommaren när alla andra jobbar haha:)

Halv två ska jag förhoppningsvis till barnmorskan för sista gången. Vanlig rutinkontroll bara så det är inte så
märkvärdigt.. Hoppas på att allt visar lika bra som tidigare :)

i lördags var mamma barnvakt till lilla milla så då passade jag på att åka dit och mysa lite. Hon och Johan connectade riktigt bra, hon skrattade hela tiden hon var hos honom. Sen blev det dags för en liten sovstund.
När man inte fått sin egen så får man "låna" en annan att mysa med, eller hur? :))


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt!! :-D så underbart glad! Hoppas att allt går bra nu! Snart är de dags för er, önskar er all lycka att allt går bra!! Kramar jossan

2012-06-19 @ 14:25:14
URL: http://yossie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback