14/6

2012-06-14 06:53:05 Blogg
» Kommentarer(0) «


Godmorgon!

Morgonpigg som man blivit så är man uppe med tuppen idag. Vaknade redan för en timme sedan och har sen dess haft koll på att inte Johan ska försova sig! Set är lite konstigt det där med att vakna tidigt när man är ledig. Hur pigg som helst och no problemo att ta sig upp. Däremot när man jobbar så finns det inget värre än att gå upp tidigt.

Är lite sugen på att ta en promenad, solen skiner ju faktiskt ute. Funderade på att gå till Konsum här uppe men kom på att dom öppnar ju inte föräns vid 8-9. Och längre orkar/kan jag inte gå, för jag har så sjuuukt ont mellan benen. Det känns ungefär som att jag setat på en hård cykelsadel och cyklat ett maratonlopp! Ni som är/har varit gravida förstår säkert vad jag menar..

Igår slog tanken mig att om inte smulan kommer snart så blir säker mitt datum för igångsättning EFTER midsommar. De räknar ju 14-16 dagar efter bf. Men det förstör ju alla mina planer så det går ju inte. Hohoo där inne, dags att börja tänka på att göra dig redo nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback