10/6

2012-06-10 18:54:57 Blogg
» Kommentarer(0) «


Jaha då var dagen här, tänk vad fort det har gått. Det känns som att man missat hela maj och halva juni. Man har varit inne i sitt så man glömmer resten. Idag är smulan beräknad men hon lär nog inte vilja titta ut idag inte. Själv gissar jag på den 12/6 och johan har ändrat sig till 15/6. Så vi får väl se, hon kommer när hon kommer.

En utav de konstigaste frågorna jag får är "har du några känningar" eller "är det på gång"..
hur ska jag veta det? Det är klart att det känns och trycker på men eftersom jag aldrig varit gravid förut så kan jag ju omöjligt veta hur det "ska" kännas när det är på gång. Smärtan som alla pratar om, jag har ju ingen aning hur den känns. Jag tycker redan att det gör ont med alla förvärkar hit och dit och när det är som värst ligger jag med en kudde över ansiktet och åmar mig. Så antagligen så har jag inga "känningar" eller kommer inte känna på mig något föräns de riktiga värkarna kommer på riktigt. Fråga mig nästa gång jag är gravid om jag har känningar på slutet för då vet jag ju hur de känns.

Det var inte meningen att låta sur men jag tycker bara att det är en liten konstig fråga man får ibland. Men så kan det vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback