Söndag

2012-07-15 23:28:54
» Kommentarer(0) «


Mycket riktigt så fick jag (vi) både samtal och sms inatt från "någon" som saknade oss :-) och visst saknade vi honom med! Så imorse när vi vaknade så åkte mamma och hämtade upp Johan! Bra skick var han också i! Spenderade mestadels av dagen hos mamma innan vi åkte förbi spicy (till Johan) och gränden (till mig)! Älskar deras sallad som dom har där! Väl hemma blev det en riktig mys och filmkväll! Hann med två bra filmer som vi blev rekommenderade. Kommer dessvärre inte ihåg vad de hette.. Vill någon veta så kan jag kolla upp, det var iaf svenska thrillers. Lo har blivit lite förkyld så idag har hon varit lite ledsnare än vanligt :( man tycker så synd om dom små, dom förstår liksom inte vad som händer. Lilla stackare! Men imorgon är vårt första BVC besök (om jag nu hittar dit, vi har ju bytt så vi går nere på stan nu). Då blir det ny vägning för hennes del och jag hoppas att det går åt rätt håll! :) lite nyfiken om hon växt på längden också, vilket jag tror hon gjort. Johan tror att hon blivit 52cm och jag 53! Får väl se vem som kommer närmast... Appropå morgondagen.. Så börjar ju Johan jobba vilket betyder att jag och Lo får klara oss själva. Mamma och pappa åker till Riga, sanna och tobbe är i Grekland, Danne m. Familj är i Sandhamn och Johans föräldrar är i tyskland. Bra tajming! Men har fått många erbjudanden om hjälp på facebook av vänner och släkt ifall det skulle vara något.. Ifall.. Men det kommer nog att gå bra. Och Ifall det skulle hända något är Johan hemma på några minuter! Men visst är det lite läskigt ändå.. Blir första gången med lilla Lo helt själv på snart 3 veckor! Jaja. Ni kan ju gissa vad jag gör nu medan jag sitter här och skriver? Javisst, och nu börjar hon bli klar så nu ska jag förbereda henne inför natten sen blir det att fortsätta öva för hennes del att sova ensam i sin säng. (som står bredvid vår). Inatt sov hon i vagnen hela natten, från 1:00-7:30! Så duktig så!! Men mycket var av mormors (mammas) förtjänst! Vi hörs mer imorgon! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback