Onsdag!

2012-07-11 16:41:49
» Kommentarer(0) «


Blev lite ändrade planer idag. Skulle ju färgat håret och fixas imorse men Lo sov lite oroligt inatt så det blev inte så mycket sömn för min del. Eller ja, hon var aldrig ledsen men låg och smågnydde nästan hela natten så jag kunde aldrig slappna av ordentligt och få en djup sömn. Så imorse tog Johan Lo på en promenad och en liten tripp till bäckby medan jag kunde sova ut, tack älskade älskling! Några timmar senare åkte jag och Lo vidare till erikslund för bebisträff med anna och emelie. Gick superbra och Lo skötte sig galant! Träffade Malin och Fredrik med lilla Stella också. Fick en ny tid av Sanna redan kl 16:30 så nu sitter jag här på salongen och väntar. Johan mötte upp mig och hämta bebis och gick en promenad hem. Ikväll blir det antagligen mys hemma bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback