Myskväll!

2012-07-14 19:13:20
» Kommentarer(0) «


Ikväll blir det mys hemma hos mamma. Jag och Lo packar väskan och bor där över natten medan Johan ska ha grabbfest ikväll för att fira att han blivit pappa. Känner inget sug alls för att festa, möjligtvis för att kanske ta ett glas vin och träffa vänner men har jag hållt mig i 10 månader så blir det inget problem nu heller. Vissa säger att man kan dricka ett glas när ammar men känner inte att jag vill riskera något. Då väntar jag hellre! :) jag nöjer mig med ett glas med kall cola istället! Ska bli mysigt att spendera kvällen med mamma och Lo! var nog 1 1/5 år sedan jag sov här sist. Kan nog slå vad om att jag kommer få ett och annat sms runt 2 tiden inatt av någon som saknar oss därhemma :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback