Måndagskväll!

2012-07-16 20:58:11
» Kommentarer(1) «


Skrutten plutten.. Åh vad jag tycker synd om henne, är så rädd att hon inte får i sig så pass mycket som hon behöver och att det kanske är därför hon sovit så mycket! Efter besöket hos BVC fick jag för mig att hon inte var sig själv.. Ovanligt trött och har knappt gråtit eller så. Tur att vi har tid hos läkare imorgon för att se att allt är okej, om inte annat för att lugna mig lite. Man har ju blivit en riktig hönsmamma... Vill ju att ens bebis ska må bra och om det är något jag gör fel med amningen så vill jag rätta till det snarast! Nä, bort med alla dumma tankar nu som Johan säger åt mig! Var och köpte ersättning idag som barnmorskan sa men det gillade hon inte. Hon spottade ut det varteftersom och bara log mot oss, varje gång. Vi försökte i nästan 40 minuter men jag uppskattar att hon fick i sig nästan 40 ml iaf. Hon har börjar le så himla mycket, tänkte att jag ska försöka filma och lägga upp så ni får se :) man blir ju så fruktansvärt glad!! Pluttanskruttan!!! :) Ikväll blir det filmmys med lite dip och grönsaker och ost och kex om jag orkar :))


Kommentarer
Postat av: A

Min plutt had också klet i ögat i början. Läste att det kan bero på att tårkanalerna är så trånga i början. Gick över efter ett tag. De är bara att tvätta ofta.

2012-07-17 @ 10:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback