Måndag!

2012-07-31 00:15:32
» Kommentarer(0) «


Har haft en trevlig med hektisk dag idag. Vi hann ner och luncha med Henke men det var ju så varmt idag så vår lilla skrutt var inte alls med på noterna idag. Usch vad jag tyckte synd om henne, jag fick ta av plagg efter plagg och tillslut somnade hon en stund och efter jag sagt hejdå till Johan som skulle åka och sola o bada så hann jag gå ca 3 minuter i en klädesaffär innan hon vaknade och var arg som arg som ett bi. Det var bara att hänga tillbaka kläderna som jag tänkt att prova och bege mig till amningsrummet en våning upp. Sämsta rummet ever, trångt och ofräscht rum om man jämför med det på erikslund. Hursomhelst fick hon i sig mat och blev nöjd för en stund innan jag mötte upp Sofie för en fika på gränden. Det var fullt på varje café och även om det var soligt så var det lika bra att leta upp en skuggig plats vilket typ var omöjligt. Men tillslut! Efteråt gjorde jag ett spontanbesök hos Danne med familj och passade på att mata Lo för då hade hon hunnit vakna igen och var denna gång lika arg som tidigare. Sen somnade von på stört och vaknade inte förrän några timmar senare då vi befann oss hos Johans föräldrar. Vi mös ner oss i soffan framför Lotta på liseberg med nygjorda toast! Supermysigt!! Kom hem rätt sent och kom på att jag glömt betala alla våra räkningar för denna månad så det vara bara sätta sig och beta av dom, en efter en. Skönt att ha det gjort! Vi avslutade kvällen med ett mysigt bad för Lo, åh vad hon trivs då. Nu ligger hon och sussar så gott här i korgvaggan bredvid. Och Johan på andra sidan. Imorgon är det dags för nya utflykter, vi får se vad dagen har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback