Hemma igen!

2012-07-25 01:10:02
» Kommentarer(0) «


Det har varit så dålig mottagning när vi varit borta så har knappt kunnat gå in på varken bloggen eller Facebook. Känns både skönt men samtidigt så känner man sig så långt bort när man inte vet vad som händer där hemma. Nu är vi hursomhelst hemma igen men bara för några dagar.. På torsdag packar vi bilen och beger oss till skara sommarland tills på söndag tillsammans med hela min familj + respektive o barn! Hoppas på fint väder så man kan njuta av dagarna till fullo! Idag hade vi inget planerat så vi passade på att göra en liten utflykt till skultuna där dom har outlet på tex. Kosta Boda m.m. Hittade en del som vi vill ha men som vi väntar med tills vi har större och mer plats. Och man kan rensa så att man har utav en serie (märke) och inte två av den sorten och tre av den osv. Ja ni förstår:) blev en lunch på gränden också, prövade deras biffstroganoff men det var ingen höjdare.. Johan åkte sen och spelade minigolf med några av våra vänner, själv hade jag Lo och kände att jag hade 100 saker att göra så jag följde tyvärr inte med. När han kom hem igen åkte vi till ica maxi för att köpa det som behövs till skara. Efter det blev det ett besök på bäckby hos Johans föräldrar bjöd på middag och sen gosade vi ner oss i soffan och såg på allsång och sen Tomas Ledin. Oj vad jag tokdiggade honom. Kom på mig själv hur jag satt och stampade takt med ena foten, klappade mig själv på låret samtidigt som jag sjöng och tror jag kan alla texter! tantvarning?! men jag gillart.. ;)hade lätt velat stå där på Skansen och se live.. Haha andra blir galna och vill se shm. Jag vill se Tomas Ledin.. Hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback