Godmorgon!

2012-07-13 07:37:04
» Kommentarer(0) «


Jag har så sjuuukt mycket positiva känslor i mig just nu. Jag kan ligga hur länge som helst och bara titta på min underbara älskling Johan. Så fin och fridfull när han ligger här bredvid. Fast det är han ju även när han är vaken men man hinner tänka på andra sätt när man bara ligger såhär. Bästa pojkvän och bästa pappan, helt underbar! Kunde inte fått bättre.. Tittar jag ner ca 2 dm från hans huvud så ligger vår prinsessa där. Helt galen att det är VÅR lilla dotter som ligger där. vår lilla fina. En blandning av mig o johan.. Försöker lista ut vem hon är lik men det går inte riktigt. Det blir nog tydligare ju äldre hon blir.. :) det är en obeskrivlig känsla. Helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback