Fullspäckad dag!

2012-07-10 23:18:14
» Kommentarer(0) «


Allting gick bra i Sthlm även om det var lite jobbigt att se farfar så dålig även om han blivit lite bättre! Det blev lite känslosamt när han fick se lilla Lo så han tog hennes hand och höll i den sen fick han så ont i huvudet, det blev nog lite för mycket på en gång. Själva besöket tog nog inte mer än fem minuter så då sprang jag ner till mitt favoritfik nere på fridhemsplan och köpte hälsotallriken som består av kyckling, sallad, bulgur med tsatziki! Helt underbart god är den. När jag bodde på kungsholmen så var det de fiket som jag gillade mest. Och när vi ändå var och hälsade på farfar som ligger på st Görans sjukhus så passade jag på att köpa med mig lunch från fiket. Café fix heter det och rekommenderar den starkt!! När jag kom hem så hade vi planerat in ett finbesök av Marlene, bekan och lilla Frank. Tack så väldans mycket för de fina presenterna Lo fick! När dom hade gått så kom Sanna och Tobbe förbi med godis och film. Och nu sitter vi här i soffan, jag och Johan medan Lo käkar för fullt. Jag hoppas att hon sover lika bra inatt också. Imorgon har ja äntligen bokat tid för färgning och om Sanna får bestämma så tar hon fram saxen.. Får se vilket humör jag är på! Efteråt ska jag och Lo på träff med Emelie+Neo och Anna+Sigrid! Jag, Emelie och anna var gravida samtidigt och det skulle bara skilja 2 dagar mellan våra bf men den vart det som det vart! Anna och Emelie fick med 1 dags skillnad och sen kom jag, nästan 2veckor efteråt! Ska bli trevligt att träffas iaf!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback