Fredagskväll

2012-07-13 22:13:16
» Kommentarer(0) «


Som ni märkt så blir det inte så mycket tid över till att skriva inlägg så man får ta det som det kommer.. Vilket innebär att jag sitter och skriver nu medan jag ammar.. Det är så fruktansvärt långtråkigt, det positiva är väl att man kan titta på henne hur länge somhelst. Men jag blir så trött.. Så därför måste jag underhålla mig med något för att inte somna.. Vanligtvis brukar jag läsa igenom de bloggar jag följer men denna gång fanns det inga nya inlägg att läsa! Idag har vi varit med mamma och tittat på husvisning. Efteråt åkte vi en liten sväng till erikslund och bytte lite kläder till Lo. Hon är så liten så hon kan fortfarande inte ha storlek 50, det är för stort.. Så har bytt lite storlekar för vi har så väldans mycket kläder i 50-56.. När vi var klara så åkte vi och hämta upp Henke och mötte upp Perra och hälsade på deras farmor och farfar. När vi var klara där så lämnade vi Lo hos mamma en timme medan vi åkte och minigolfa på joberg! Vi tänkte att lo inte skulle behöva följa med när hon låg och sov så mamma hade henne en liten stund. Och det gick hur bra som helst det var nog jag som var lite nervig.. Även om jag redan innan visste att det skulle gå bra. Tyvärr förlorade jag på golfen.. Just nu har vi besök av Johans kompis berg (Dennis). Var längesedan han var här och med sig hade han jättefina presenter till Lo. En söt klänning och ett par strumpbyxor från p.o.p. Precis vad jag letat efter. Hursomhelst ska han gå vidare till billobob snart som hade premiäröppning igår. Tack för fina presenten och trevligt besök! Nu när lillan käkat klart så blir det filmmys för mig o Johan.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback