Flen

2012-07-22 12:40:48
» Kommentarer(0) «


Vi har det bra här ute fast det är sjukt mycket mygg. Har lindat in lillan så att dom inte kommer åt henne och jag själv har mjukisbyxor, mjukiströja, strumpor och luva fastän det är runt 20-25 grader.. Finns inget värre än myggor, så fort jag får ett bett så sjunker mitt humör på en gång och blir så irriterad! Så lika bra att bunkra på sig så vi slipper det! Igår var alla ute en liten stund och fiska förrutom jag mamma lo och Jack! Vi hade mys i stugan istället. Johan fick en gös och Sanna en gädda! Ikväll ska vi ut igen fast denna gången meta! Hoppas det blir en fin kväll med vindstilla och sol! :) Just ja, var ju på lager 157 igår och vi hittade inget speciellt denna gång! En liten klänning till lo från lundemyr! Och sen lite smått till oss. Nu ska vi åka in till Flen och handla lite gotti! Hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback