Ut av det onda kommer alltid något gott..

2012-12-05 15:44:50 Blogg
» Kommentarer(0) «


 
För några år sedan förlorade jag en sex år lång relation. Hon vann honom, i grund och botten en väldigt bra kille.
Jag förlorade honom och min trygghet som funnits där..  
 
Idag kan jag med stolthet och ärlighet säga att jag vunnit mitt eget första pris. Jag har funnit mitt livs kärlek som jag hoppas ska finnas vid min sida i många många år till. Han har gett mig en bonus på vår kärlek, nämligen vår underbara lilla dotter, Lo. Att se dom tillsammans ger mig rysningar och lyckoruset i mig bara flödar. Jag vet med egna erfarenheter att med allt ont så kommer det något gott utav det. Det blev VI, OSS och tillsammans är vi vår egna lilla familj. Jag älskar dig Johan!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback