min önskning slog in!

2012-12-10 01:22:00 Blogg
» Kommentarer(0) «


Förresten, som jag skrev tidigare så har babyprofsen en julkalender som öppnar en lucka för varje dag. Vi har köpt en pulka och en stokke tripp trapp stol som vi fick för bättre priser än vad dom igentligen skulle ha kostat. Imorgon är det dags igen och denna gång pippi dregglisar som är helt perfekta. 4 för 100:-, perfekt. Passa på!!
 
 
Och häromdagen så ville dom ha önskemål om vad dom skulle ha i luckor framöver och eftersom att Lo dregglar mer än vanligt så behöver dom bytas rätt ofta. Så en liten önskning från mig och idag kom det upp på facebook.
"Det lönar sig att önska" och tadaa. Det blir att åka dit imorgon innan sthlm, har redan börjat fundera ut vilka färger.. hmm.. Att hitta saker/kläder till Lo börjar snart bli som ett beroende för mig....bra eller inte bra. tja. jag antar att jag får tagga ner lite. Men det är svårt att motstå när de är så bra priser.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback