Lugn dag

2012-12-18 10:33:22
» Kommentarer(0) «


Mitt körkort har kommit för ca 1 vecka sedan men det jädrans utlämningsstället har öppet mellan 8:30-10 sen har dom lunchstängt??! Till kl 15 och sen öppet igen till 18. Och jag har åkt dit tre ggr och varje gång har det varit stängt, jag blir så trött! Det är ju dagtid man vill göra såna här ärenden. Jaha, bara vänta till kl 15 då..

Idag blir en dag hemma för att börja organisera allt här inför flytten. Och ett försök att hitta julklapparna som jag gömt undan inför lägenhetsvisningarna..


För övrigt har Lo fått tillbaka sin förkylning. Så nu är det lite oroliga nätter som varit, stackars Lo. Jag hoppas för hennes skull att det går över snart.. Så ska hinna gå till Apoteket idag o köpa näsdroppar så vi har här hemma. Kör koksalt på dagarna och nezeril på morgonen när hon vaknat och på kvällen innan sovdags. Och snorsugen emellanåt. Har fått in en bra kombination där som vi tycker fungerar bra. Hennes hosta är tillbaka igen så nu ska vi börja med hennes ventoline igen som hjälpte förra gången hon var hostig.

Humöret är det inget fel på iallafall. Glad och pigg, precis som det ska vara! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback