Lucia

2012-12-13 22:23:39
» Kommentarer(0) «


Det har varit en lång dag idag vilket både märks på mig och Lo. Morgonen började på öppna förskolan där vi mötte vänner med sina bebisar som sedan fortsatte nere på BVC där vi träffades i föräldragruppen. Mer matprat vilket behövs för jag känner mig lite snurrig om allt. Efteråt gick vi hem och hämtade bilen för att vara snälla och hämta Johan på jobbet. Det var ju så kallt ute så ville inte att han skulle behöva gå hem. Åkte och handlade och sen, äntligen fick vi ta kväll. Johan och Lo sover och jag väntar på att klockan ska bli 23 så jag kan mata lo och också gå och sova!

Eftersom det var lucia idag så fick lo vara klädd som en pepparkaka under förmiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback