Lördag

2012-12-22 23:05:37
» Kommentarer(0) «


Idag har vi haft en mysdag. Dagen började med att Anna kom förbi med julklapp till lilla Lo och en till oss. Johan var och klippte sig och när han var klar gick vi ner på stan för sista julshoppingen. Nu blev det inte så utan vi ska ner imorgon , igen!! Hursomhelst, mitt i allt gick vi förbi Tobbe och Sara för att lämna julkort och hälsa på. Fortsatte att gå lite på stan innan vi gick hem för att slå in paketen. Såklart har vi glömt att köpa tejp så det sket sig. Sen har jag inte hittat julklapparna som jag gömt undan.. :( så typiskt, imorgon ska jag leta i varje vrå.


Lo fick sova hos mamma och pappa/ mormor och morfar över natten. Så ikväll har vi varit barnfria och passat på att bowla och spela spel med vänner :) det blev en tidig kväll och nu ligger vi i soffan, Johan tittar på film medan jag skriver här och funderar var sjutton jag lagt klapparna! Så typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback