Ingen bra dag

2012-12-12 19:53:28
» Kommentarer(1) «


Igår kväll innan vi gick och la oss så tog jag tempen på Lo och då hade hon på gränsen till feber. 38 grader men det märktes knappt. Istället så vaknade jag med världens huvudvärk imorse och jag var nästintill helt borta. Mycket i huvudet nu och med en sprallig och lätt rastlös Lo hinner man knappt äta på dagarna utan får vänta till middagen när Johan kommit hem. Det är också en utav orsakerna kanske att huvudet värker. Fick en glad nyhet idag iallafall och kommer nog berätta mer imorgon när jag vi vet mer! Men som sagt, mycket nu..

Johan är och firar sin farfar som fyller år idag och Lo fick följa med. Själv stannade jag hemma för att passa på att vila lite grann..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig och hoppas du mår bättre tills på lördag!!
Kramar till hela familjen ☺

2012-12-13 @ 08:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback