Hello

2012-12-04 23:43:36
» Kommentarer(0) «


Nästan två veckor sen sist, jag vet. Inte en dag har gått utan att vi varit iväg. Shm, London, julpyssel, babysim, tupperwareparty, pinglan, kalas, visning av lägenhet.. Som ni ser, fullt upp. Och när vi väl har haft en lugn stund hemma har den tagits tillvara till 1000.
Finns det något bättre än att bädda ner oss alla tre i soffan, slå på en film, tända ljus och julstjärnorna i fönstre, fruktsallad med lite glass! Yummmi!

Lo har blivit helt frisk nu, pluttskrutten! Nu är det bara hennes öga och tårkanalen som ska krångla något förbaskat. Läkaren säger att det kan hålla sig upp till ett år men det hoppas jag verkligen inte. Varje gång hon vaknar så får hon inte upp ögat utan det är helt igenklibbat av var. Det rinner och kladdar runt så det "fräter" och blir helt rött. Nu har vi iallafall fått en läkartid i samband med vaccinering, då dom ska ta en ordentlig titt. Johan följer också med så kanske det äntligen händer någonting! Håll era tummar!

Ska försöka få ihop en liten kortis update om de små utflykterna vi varit på (ovannämnda) imorgon om jag hinner. Men ska försöka, förmodligen blir det en hemmadag då det väntas snökaos här i västerås och då har jag säker lite tid över:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback