God jul!

2012-12-26 23:05:02
» Kommentarer(0) «


Jag hoppas att ni har haft en bra jul allesammans! Vi har haft en toppenjul tillsammans med familj och vänner! Det har varit tre intensiva dagar för oss alla och idag kunde vi bara slappna av, bara vara vi lilla familjen. Nu inväntar vi bara nyårsafton som kommer att firas i Dalarna med familj. Hoppas att vädret håller i sig så att man kan åka skidor. Lo's pulka står redo med nya åkpåsen i.

Just nu känns det som att vi har leksaker överallt här hemma, julklappar hit och dit. Och då är fortfarande hälften kvar hos Johans föräldrar som vi inte fick med oss. Och så är det bara en månad kvar tills vi flyttar så ska försöka att börja med packningen nu i mellandagarna så att allt inte kommer sen. Och det gäller att passa på medan Johan är ledig och kanske tillochmed att mamma och pappa är lediga och kan hjälpa till att passa Lo medan vi kör. Ska bli så skönt att det äntligen händer något :)

Jag vill tacka alla för dessa dagar. Trevligt sällskap, god mat, fina klappar, barnvakt till lo och alla som var med och gjorde Lo's första julafton till den bästa.

Juldagsfesten igår var det roligaste på länge, jätteroligt att ni alla kom. Jag hoppas att traditionen håller i sig och att vi även kör på nästa juldag, 4 året i rad.

Jag har inte tagit så många kort med mobilen utan har faktiskt använt min riktiga kamera för att få så bra bilder som möjligt. Såklart glömde jag den hos mamma och pappa så här kommer några iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback