Torsdag

2012-08-03 12:16:15
» Kommentarer(1) «


Igår åkte jag, Sanna, mamma och mormor iväg till åsby! Blev en lunch och lite kikande. Hittade en ny gammelrosa hissgardin till los rum. Ska ta en bild sen när den är tvättad, struken och uppsatt! Hoppas verkligen den blir bra! Sen är jag ett litet fan av diinglisar (tamdjuren), ett märke på mjuka barnsaker. Lo har två snuttisar, två speldosor, en sån där vagnhänge och en som hänger ovanför hennes vagga. Just "tamdjuren" har så fina färger; beige, vit och rosa som passar perfekt till vagnen. Hursomhelst så fick hon en supermysig filt i samma märke. Färgerna går ihop så bra och är supernöjd!! Vid fyratiden igår fick jag reda på att min bästa älsk hade fixat barnvakt till lo i smyg och skulle överraska mig med middag på varda och bio på tu man hand. Välbehövligt och så mysigt! Ett glas vin fick det bli, och efter 10 månader utan hade man nästan glömt bort hur gott det var. Men ett glas fick räcka :) bion vi var på var batman, hur bra som helst. Den förra var grym men denna var snäppet vassare! Se den om ni inte gjort det! :) men visst saknade vi lilla lo så direkt efter åkte vi och hämtade skruttan! Tack Johan för en mysig kväll! Just ja, haha vi håller fortfarande på att försöka få med Los leende på bild förra inlägget blev det ju en bild men vi kille ha en till. Då kan det sluta såhär


Kommentarer
Postat av: sofie

Haha gullunge!!

2012-08-03 @ 13:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback