Torsdag!

2012-08-16 14:46:59
» Kommentarer(0) «


Så då var dagens första ärende gjort. Har precis kommit hem från BVC och det gick hur bra som helst. Lo var på sitt bästa humör när barnläkaren undersökte henne, hon bara log hela tiden. och dessutom hade hon lagt på sig 570 g och 2 cm på längden. Så lättande! Har även bestämt att jag bara ska köra med ersättning och någon gång då och då amma för att hon ska få i sig antikropparna. Jag blir jättestressad av att amma och inte kunna veta om hon får i sig så mycket som hon behöver för hon somnar varje gång. Och helst utav allt så skulle jag vilja helamma men för att jag ska må bra så går inte det denna gång, tyvärr! Ni som inte har barn kan nog inte förstå vilken ångest man har att inte kunna ge sitt barn det bästa!

Sitter hos frissan nu och ser hur mitt hår blir förändrat. Det blev inte som jag tänkt utan nästan bättre:) väntar på slutresultatet!!

Och på väg hit har jag lyckats bli superförskyld. Snoret rinner, huvudvärken börjar kännas och halsen känns svullen. Så typiskt. Så himla typiskt. Jag kanske är lite i obalans fortfarande, oregelbunden sömn(även om jag får sova på nätterna, så är man spänd för minsta lilla ljud) och oregelbundna måltider. Känner inger hunger direkt och sen är det ju att man har Lo i första hand och hennes behov. Men hoppas snart komma iordning med allt ordentligt. Eller så är det helt enkelt en vanlig förskylning som är på G. Shit också. Vi som ska på snabba cash imorgon, ha kräftskiva för 25pers på lördag och fira Malin ikväll! Hur ska det gå??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback