Söndag!

2012-08-12 21:30:06
» Kommentarer(1) «


Idag har Johan hjälpt mamma och pappa att flytta. Eller det var pappa och johan som flyttade, jag och mamma åkte till barnens hus. Jag hade bestämt mig innan att det fick bli en bärsjal men när jag väl var där och hjälp av personal att prova på både bärsjal och sele så föll jag mest för selen. Gick runt i butiken med lo på magen och märkte knappt att hon hängde där. Så jag börjar med den, vi får se om sjalen kommer senare:) sist vi var där så hittade vi nappar i guld (inte äkta guld såklart) men vi köpte ingen då för dom var så dyra.. Men när vi kom hem så ångrade vi oss så idag när jag var där så slog jag till och det var den sista:)) så tjusig men den kommer bara att användas vid speciella tillfällen sen mest som prydnad. Tanken är att vi ska gravera in hennes namn och födelsedatum på den sen. Måste bara hitta ett ställe som gör sånt, vet ni var man kan göra det? På eftermiddagen kom Malin och Stella över och hälsade på. Med sig hade dom en liten present till lo, vi tackar så mycket. Stella har blivit så stor sen hon var här sist, på nationaldagen har jag för mig att det var. Sötnosen! Efteåt så åkte Johan på träning och jag passade på att röja lite här hemma medan lo sov. Blev inte klar så ska fortsätta imorgon.. :) mamma och pappa bjöd på middag, tre olika rätter att välja på och fick även med matlådor hem! Nu blir det filmmys och sen sovdags. Johan börjar ju jobba imorgon så då får jag och lo börja klara oss själva igen.. Den här gången kommer det nog gå bättre nu när vi hittat rutiner och börjat förstå varann! Härliga unge!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

En nyfiken fråga, men skrev du inte i din förra blogg att dina föräldrar skilde sig? Är dom tillsammans igen? Om så är fallet, så säger jag KUL!! :)

2012-08-13 @ 15:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback