Sluuut i huvudet

2012-08-29 01:42:32
» Kommentarer(0) «


Mina dagar har verkligen rullat på de senaste dagarna. Tanken har varit att bara vara hemma och ta det lugnt men jag är för rastlös så har hängt och flängt både hit och dit. Känns oerhört skönt att bara ligga i sin säng nu och lyssna på mina hjärtans snarkningar på varsin sida av mig och regnet som knastrar på rutorna. Var ju som sagt i stugan från lör-sön och antagligen sista gången jag var där för den här säsongen. Vi hade mys och alla var samlade där, utom Jenny och Tobbe. På väg hem stannade vi till på lager 157 men där fanns inget speciellt. Ville mest se om det fanns något till Lo men inget var påfyllt sen sist vi var där. I måndags kidnappade jag Johan från jobbet för en lunch på spicy:) sen körde jag tillbaka honom och hämtade upp Malin och åkte till erikslund. Hade lite ärenden och saker och fixa och det hela slutade med att jag var där från 12:30 ca och var inte därifrån förrän 20:30. Helt galet och jag skäms att säga det här men jag hade nog träningsvärk när jag skulle sova igår. Och imorse kom Sanna förbi och väckte mig och Lo. Hon hade köpt med sig färsk frukost, bästa lillasyster! Hon passade på att gosa med Lo medan jag fixade iordning mig för en lunch med Fanny! Åkte åter ut till erikslund men denna gång var ändamålet endast lunch. När det var klart begav vi oss vidare och hälsade på min mormor. Min moster var även där som bor i Sthlm så hon fick träffa Lo för första gången. Efteråt tog jag en promenad till Apoteket på bäckby, Johans mamma jobbar ju där. Skulle hämta ut en kortisonsalva så jag tänkte att jag lika gärna gå dit så Lo kunde träffa sin farmor en Snabbis. Men såklart hade hon just slutat så då gick vi tillbaka till bilen och åkte hem och gjorde ett spontanbesök. Hon blir så glad av att träffa Lo och jag blir glad av att bara se det. Och hur Lo trivs, åh vad det värmer! Sen hem och städa lägenheten och fixa lite saker som vi skjutit upp för imorgon kommer äntligen thea på besök och stannar tills söndag. Åh vad mysigt vi ska ha! Henke kom förbi ett tag och med sig hade han daimglass, pluspoäng till honom! :) och resten av kvällen har jag suttit och letat och sökt hotell i London! Det är jag, Malin och Fanny som åker och alla har olika krav så det är inte lätt haha. Men kul ska det verkligen bli!! :) en riktig tjejtripp!! Nu ska jag försöka sova, ska följa med Jenny och hennes vän till öppna förskolan imorgon bitti. Hoppas det är lika trevligt där som på bäckbys! :) hörs mer imorgon! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback