Öppna förskolan?

2012-08-21 15:40:14
» Kommentarer(1) «


Nu när alla börjat jobba igen och vardagen börjar komma iordning så finns det inte så mycket att göra längre. Men man har ju blivit tipsad om att gå på olika öppna förskolor runt om i stan. Nu behöver jag hjälp av er mammor som hänger med mer än vad jag gör. när börjar man gå på sånt? Och vart finns dom och när? Måste man anmäla sig innan? Jag har noll koll känns det som! Så om någon vet något eller om ni själva ska gå och vill ha sällskap så säg gärna till för jag(vi) hänger lätt på :))


Kommentarer
Postat av: Åsa

Har själv funderat på att börja gå här nu. Finns ju öppna förskola på bäckby centrum och på Torsdagar klockan 09.00-14.00 är det babytid (0 -10 månader) där ska det bara vara att droppa in. Sen så finns det en öppna förskola på skälby gård Måndagar kl 9.00-11.30 de börjar v.37. Tror inte de är de viktigaste för Valle även om han gillar musik och dansa så tror jag nog det är mest för mig så jag får något att göra. tänkte väl försöka komma iväg nu i september när det har lugna ner sig lite här hemma. sen måste man väl bara våga ta det där första steget att gå dit.

2012-08-21 @ 16:03:54
URL: http://mrs-voorhees.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback