Onsdag

2012-08-29 23:14:21
» Kommentarer(0) «


Idag har vi varit på öppna förskolan på skallberget och haft trevligt. Det var babyrytmik och det var väldigt många som var med. Jag mötte upp jenny och milla och hennes vän Stina med sina tvillingpojkar Arvid och Malte som endast är 4 dagar yngre än Lo. Dom Kom in på förlossningen när vi åkte hem. När jag kom hem så kom Malin och Stella över en stund. Vi bokade hotell till London, äntligen är allt klart!!

Thea kom vid sju tiden och då tog vi en promenad till rocklunda där blodomloppet gick. Vi hejade på dom som sprungit och hälsade på Johans mamma och bror. Lo sov hela promenaden och thea skötte sig galant. Kom hem vid halv tio så nu har vi kollat på robinson och lo sover i vaggan, thea ligger utslagen i vardagsrummet och jag ska ta en dusch innan läggdags. Jag är såå trött:)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3569984/images/2012/pic_503e856e9606ee4df20004d1.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback