Måndag!

2012-08-06 14:22:59
» Kommentarer(0) «


För första gången på väldigt länge, kanske ett år sist så somnade jag framför tvn igår. Annars brukar det alltid vara så att det är Johan som somnar men inte denna gång. Jag var helt slut så Johan skickade in mig i sängen och han tog sista passet med Lo. Den här gången fick hon hälften pumpad mjölk och resten ersättning men inatt vaknade hon av magknip. Hon gnydde och drog upp benen var 10:e minut fram till 9 imorse stackarn. Och varje gång flög jag upp och trodde att det var något annat. Så det blev inte så mycket sömn inatt då Johan tog en promenad med Lo imorse för att jag skulle få sova en timme extra. Men det är 3 gången det händer nu, och varje gång så hade hon fått bröstmjölk(som hon inte får så ofta längre). Så funderar på om det kan bas något jag käkar son hon reagerar på eller vad det kan bero på. Idag blev det en lunch på spicy tillsammans med Emelie och larsa och nu åker vi vidare mot Ikea! Får se vad det blir för roligt att shoppa där:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback