Måndag!

2012-08-20 13:30:05
» Kommentarer(0) «


Helgen har redan hunnit svepa förbi och både jag och Lo mår mycket bättre! Bio som sagt i fredags och jag blev mycket besviken. Eller det var vi nog alla, vad var handlingen liksom? Nä ni som inte sett den, vänta tills den kommer ut på film istället!

I lördags så sov Lo borta för första gången. Vi skulle ha kräftskiva så hon fick spendera natten hos mamma och pappa, som funkade hur bra som helst! Vi hade tur med vädret och det blev en lyckad kväll! Totalt var vi 22 st och jag tackar alla som kom för en riktigt trevlig kväll!

Idag är det måndag och jag och Lo gick upp tidigt för att körs Sanna till jobbet. Och tidigt idag menas med 10:00 för vi båda låg och sov. Efteråt så kom mamma över på en kort lunch och nu har hon åkt igen. Lo ligger och sover i vagnen på balkongen där det är lite svalare medan jag plockar och sorterar tvätt. Det känns som en sån dag idag, en tråkdag, då man städar och tvättar efter helgens bravader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback