Lördag.

2012-08-11 11:12:23
» Kommentarer(0) «


Idag mår man lite som man förtjänar. Det är inte så illa som det låter utan mestadels trött bara. Men vad gör det, 06:45 var jag och Lo vakna för matdags men sen somnade vi om igen. Klockan 10 var det dags igen och efter maten var hon pigg och ville upp och stå så det fick hon göra samtidigt som reprisen av top model Sverige gick i bakgrunden. Efter ett avsnitt somnade hon så nu ska jag passa på att vila lite:) sen blir det middag hos mamma o pappa och får jag bestämma så blir det en mysig filmkväll med godis efter det. Igår skrev johan "grogg är bättre än lördagsgodis" men det får han nog ta tillbaka till "lördagsgodis är bättre än grogg". sjukt bra kväll var det som sagt igår och Johan fick stå för uppdateringen av bloggen igår kväll när vi kom hem. Bokstäverna ville inte lyda mig så Johan skrev medan jag sa vad som skulle skrivas. Kanske ska fortsätta så, det var rätt bekvämt. Näpp nu är det vila!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback