Kväll

2012-08-14 20:53:37
» Kommentarer(0) «


Fullt upp idag igen. Var på jobbet imorse och hälsade på tillsammans med anna som fick sin lilla sigrid nästan samtidigt som jag fick Lo! Efteråt träffade jag Johan för en snabb lunch på kalles! Åkte vidare för att hälsa på morbror danne (min bror) på hans kontor. Han och lo lunchade, han korvatroganoff och Lo ersättning! Satt och pratade lite om allt och inget innan det var dags att bege mig till Sanna som skulle ha Lo medan jag var hos läkaren. Har fått konstiga utslag på båda vaderna och sköterskan trodde det kunde vara pga hormoner, vilket jag inte tror att det är. Besöket tog max 3 minuter, max. Jag hann inte ens sätta mig ner utan drog upp byxorna och visade och då sa hon bara att hon skulle skriva ut kortisonsalva utan att fråga eller säga vad det kunde bero på. Deg var jag som fick säga olika teorier och hon gissade. Jaja vi får se om salvan hjälper. Sanna följde med oss hem och sen somnade vi alla tre på soffan. Nu är Johan på match och Lo sover bredvid mig medan jag tittar på sista avsnittet på allsång. Ska snart väcka lo för mat och får se om jag orkar vars vaken tills nästa matdags vid tolv. Hoppas på det, det blir perfekt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback