Kväll

2012-08-16 00:33:28
» Kommentarer(0) «


Oj oj, nu har jag fullt upp ända till
Söndag. Idag blev det lunch med Sanna, Johan, Lo, mamma, Danne, Jenny och Milla på spicy! Efteråt gick jag och Lo hem medan de andra åkte tillbaka till sina jobb förutom Jenny som skulle hämta Jack på dagis! Malin och Stella kom över en stund! Under dagen har jag även hunnit göra om alla dopinbjudningar och postat/ delat ut dem! Johan fick agera min privatchaufför!:) kvällen blev lugn och skön, bara lilla familjen.. Sen har vi äntligen lyckats få tag på fler biljetter till shm 24/11 i Sthlm! Kommer bli awsome!! :)

Imorgon bitti är det dags för fotografering på lilla Lo och direkt efter är det äntligen dags för BVC besök som vi inte varit på under två veckor. Det ska bli så spännande med både vikt och längd, det hinner ju hända mycket på två veckor!! Sen vill man ju veta andra framsteg också! Jag hoppas att vår ordinarie barnsjuksköterska har kommit tillbaka från semestern!! Johans mamma är ledig imorgon så hon kommer på besök innan vi båda ska gå till frissan vid 13. Själv ska jag göra en förändring, tycker att det är på tiden nu. För nästan ett år sen klippte jag lugg men även om det var skitsnyggt när det var stylat så krävdes det underhåll som jag inte riktigt hade tid med. Så imorgon provar vi på något annat:) på kvällen ska jag hem till Malin och fira henne. Blir lite vin och mys och sen vidare ner till cirkustältet eller varda! Kul att komma ut och träffa lite vänner! Ska bli intressant att se hur det går för Johan och Lo som ska vara hemma själva för första gången:) säkert Superbra!! Nu är Lo just färdigmatad så nu måste jag passa på att försöka somna, man vet aldrig när det är dags nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback