Känslan

2012-08-23 23:03:09
» Kommentarer(0) «


Ligger i soffan och väntar på att lo ska få sin sista måltid för natten. Väntar ut henne så länge som möjligt! I väntan har jag laddat hem "en unge i minuten" som spelades in här i västerås för något år sedan. Åh, vilka minnen. Man känner igen sig och kommer för en liten stund ihåg själva känslan att vara där. Rummen, saftglaset med sugrör, personalen, känslan och längtan. då kändes det som ett helvete, nu känns det mysigt. Det var en alldeles egen upplevelse i sig. Och nu när Lo ligger här bredvid mig så kan jag inte göra annat än fälla några tårar. När jag låg där och hade som ondast, det fanns ingen smärtlindring som hjälpte alls.. Då kunde jag aldrig ana vad det var för fin litet prinsessa som skulle komma. Nu ligger hon här, två månader senare. Helt perfekt! Vår lilla älskade Lo! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback