Hos mamma

2012-08-01 00:13:53
» Kommentarer(1) «


Tidigare idag när vi var på erikslund så mötte vi av en slump Danne med familj. Satt en stund på waynes och pratade och Johan och Danne fick en briljant ide att åka till tyskland.. Så 4 timmar senare är dom påväg men kommer tillbaka imorgon igen. Jag och Lo packade väskan och åkte hem till mamma. Som ni vet så tycker jag inte om att vara själv i våran lägenhet, det händer så skumma och oförklarliga saker där. Så mamma fick sällskap av oss! Imorgon ska jag ta med henne och Sanna på en liten utflykt, vart vet jag inte riktigt än. Förhoppningsvis följer dom med till åsby:) ska försöka sova nu, lo är precis matad och klar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina kort =)

2012-08-01 @ 07:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback