Hemma

2012-08-11 00:51:34
» Kommentarer(0) «


Ikväll vart vi barnlediga så vi passade på att gå ut och äta och dricka gott på tabazco. Vi beställde strawberry daiquiri när vi väntade på maten som bestod av fläskfilé med hallumi
Och zuccinikaka med valfri sås. Det till beställde vi in en sangria kanna som var supergod!! Självklart blev det efterrätt med vit chokladmousse.. Allt var helt perfekt! Gick vidare till cirkus där vi träffade Eddie. Det blev många nya drinkar som vi testa med en bartender som visste exakt hur vi ville ha dem! Det kunde inte blivit en blivit en bättre kväll, & jag är glad att det bara blev jag och Johan ikväll... Vi har aldrig vart ute bara jag & han, men jag kan säga att det här var en av dem roligaste kvällarna jag haft på väldigt länge. Självklart hade vi Lo i tankarna under kvällen men samtidigt så
Unnade vi oss den kväll som denna. Nu ligger vi i sängen alla tre och myser och ska snart sova! Tack för en underbar Kväll Johan min Darrrrling!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback