Helgen

2012-08-05 23:33:51
» Kommentarer(0) «


Har haft en fullspäckad helg varpå jag inte hunnit skriva så mycket här. När vi kom hem i fredags från tunapark så var vi bara hemma några minuter innan vi åkte till familjen blom/Wahlström. Vi grillade, drack lite vin och pratade.. Vid 2-tiden på natten fick Johan och Danne för sig att dom skulle bada i poolen. Jag, Jenny och Lo stog innanför inglasningen och tittade på, det hade hunnit bli lite kyligt och myggigt! Tillbaka in igen och där fortsatte vi lite medan barnen sov. Helt plötsligt hade klockan hunnit bli nästan 4 så då var det dags att bege sig. Som jag skrev i tidigare inlägg så sov vi hemma hos Johans föräldrar. I lördags så hade vi grillkväll hemma hos Johans föräldrar. Mina föräldrar och syskon med respektive/barn var och också inbjudna så vi vart en hel del :) det var riktigt trevligt och kom inte därifrån förän 12-tiden.. Och så idag. Idag har vi haft lite fika för Johans släkt eftersom Johan fyller år imorgon. Dom är så snälla, jag har tur som har fått en sån bra och omtänksam "släkt" att komma in i :) på kvällen blev vi bjudna på mat hos mamma och pappa och sedan fick vi följa med och titta på deras nya lägenhet dom köpt. Den var mycket större än vad jag trott, stor tomt och allt. Den kommer dom säkert trivas perfekt i. Nu är vi hemma (för en gång skull) bara vi och är. Vi har myst ner oss i soffan och Lo har legat och sovit i sitt rum för första gången. Det måste vi bli bättre på! Nu ska ni sätta igång nästa film sen blir det sovdags! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback